Wymagane dokumenty: |
- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej
- Opinia Komendanta Powiatowego Policji w Dębicy
- Opinia Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy.
- Opinia dysponenta zespołów ratownictwa medycznego
- Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Dębicy
- Graficzny plan obiektu (terenu) , na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z jego opisem zawierający: a) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie masowej, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji b) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych , c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu, d) informacja o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów, e) oznaczenie sektorów, na których podczas meczu piłki nożnej zostaną udostępnione miejsca stojące, jeżeli organizator zamierza udostępnić uczestnikom miejsca stojące,
- Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i czasie imprezy masowej
- Terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych –w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie
- Informacja o: a) liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej, a jeżeli organizator zamierza udostępnić na meczu piłki nożnej miejsca stojące – również liczbie miejsc stojących, b) przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego, c) liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej
- Informacja o osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jej dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL – o ile został nadany, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
- Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej - w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka
- Informacja o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk do utrwalania przebiegu imprezy.
- Informacja o powiadomieniu a) komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej w strefie nadgranicznej, b) komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej
- Regulamin obiektu (terenu) wraz informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej
- Program i Regulamin imprezy masowej wraz informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy
- Harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej oraz harmonogram opuszczenia przez nich obiektu lub terenu, jeżeli regulamin imprezy masowej przewiduje zmienną liczbę osób w czasie jej trwania
- Pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej
- Warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej
- Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 13 ust 2 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych tj. wyposażenia obiektów wykorzystywanych do organizacji meczów piłki nożnej w kompatybilne między sobą elektroniczne systemy służące do identyfikacji osób, sprzedaży biletów, kontroli przebywania w miejscu i w czasie trwania meczu piłki nożnej oraz dostępu do określonych miejsc oraz weryfikacji informacji o których mowa w art. 22 ust 1 lit. a-c cyt. ustawy
- Informacja o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe zawierające nie więcej niż 3,5 % alkoholu (również w formie graficznej).
- Uwaga! Opinie o których mowa w pkt 1-4 oraz instrukcję, o której mowa w pkt 6 organizator dołącza do wniosku nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
- Dodatkowe dokumenty:
- Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej
- Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty
- Organ może zażądać również od organizatora dodatkowej dokumentacji w postaci:
- Kopii aktualnych protokołów z kontroli sprawdzającej stan techniczny obiektu, w którym impreza masowa będzie się odbywać.
- Dokumentu poświadczającego spełnienie obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom uczestniczącym w imprezie masowej, na którą wstęp jest odpłatny.
- W przypadku nie przedłożenia wymaganych dokumentów do wniosku, organ administracji publicznej wezwie do uzupełnienia wniosku.
|