Nazwa usługi: Wniosek o zgłoszenie wypadku drogowego na drogach będących własnością Gminy Miasta Dębica
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Dębicy

Wydział Infrastruktury Miejskiej

Ratuszowa 2

39-200 Dębica

tel.: 14 683 81 00

faks: 14 683 81 61

   
Kogo dotyczy:
   
Czas realizacji: Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy
   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek dot. wypadku drogowego na drodze będącej własnością Gminy Miasta Dębica
   
Sposób załatwienia sprawy: Decyzja administracyjna – w formie tradycyjnej lub elektronicznej
   
Opłaty:

nie dotyczy

   
Czas załatwienia sprawy: Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy
   
Tryb odwoławczy: Od decyzji służy odwołanie do Towarzystwa Ubezpieczeń, z którym Gmina Miasta Dębica ma podpisaną umowę, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję
   
Podstawa prawna: Ustawa
o drogach publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2068)
   
Inne informacje: Wymagane w sprawie dokumenty w formacie A4 stanowiące załączniki do wniosku, winny być składane w formie elektronicznej. W przypadku innych formatów dokumentów niż A4 dopuszcza się formę tradycyjną
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: Wniosek dot. zgłoszenia wypadku drogowego na drodze będącej własnością Gminy Miasta.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: