Nazwa usługi: Wniosek dotyczący wykonania remontów cząstkowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg.
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Dębicy

Wydział Infrastruktury Miejskiej

Ratuszowa 2

39-200 Dębica

tel.: 14 683 81 00

faks: 14 683 81 61

   
Kogo dotyczy:
   
Czas realizacji: W przypadku zadań dotyczących zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych do 24 h. Odnośnie wykonania remontów uzależnione jest to od typu i zakresu prac koniecznych do wykonania.
   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek dotyczący wykonania remontów cząstkowych z wiązanych z bieżącym utrzymaniem dróg
   
Sposób załatwienia sprawy: Udzielenie odpowiedzi Wnioskodawcy – w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
   
Opłaty:

nie dotyczy

   
Czas załatwienia sprawy: W przypadku zadań dotyczących zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych do 24 h. Odnośnie wykonania remontów uzależnione jest to od typu i zakresu prac koniecznych do wykonania.
   
Tryb odwoławczy: nie dotyczy
   
Podstawa prawna: Ustawa
o drogach publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2068)
   
Inne informacje: Na etapie rozpatrywania sprawy przeprowadza się wizję w terenie, w celu określenia określenia i zlecenia prac niezbędnych do wykonania
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: Wniosek dot. interwencja w zakresie wykonania remontów cząstkowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie miasta.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: